1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його та поверне оплату. На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.
2. Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши листа на електронну адресу organicmarket2015@gmail.com
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. Якщо за товаром виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не розкривайте упаковку інших товарів, часткові повернення окремих товарів із замовлення або повернення товарів із пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару у нас.
Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на вказаний рахунок. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: 098 963 50 51